Stephanie de Morney - Oddělení vysmátého řízečku

26.06.2010 19:22

Stephi de Morney je studentkou nebelvírského třetího ročníku. Nějakou dobu nám prefektovala a od té doby se nečervená, ale stříbrní. I to je jeden z důvodů, proč si ji držíme v redakci - je to náš jediný hmotný majetek, který má nějakou cenu. Hlavním důvodem, proč jsme za Stevie šťastní, je její neutuchající sarkastický humor, talent neobvyklé šíře a schopnost s nevinným a něžným výrazem cokoliv zkritizovat. Možná právě proto vede Oddělení vysmátého leča! 

Čtenáři Stevie znají především díky pravidelným vtipným reportážím, videoreportážím a nově díky pohádce k počtení i poslechu - Očes Mydlinka v mudlovském světě. S čím se na ni mohou obrátit?

- s žádostí o uvedení do společnosti

- s dotazem na soužití s mudly (na to je fakt expertka!)

- s žádostí o určení diagnózy, pokud to lékař nesvedl, nebo si myslíte, že to udělal špatně


Pár (mimo)literárních otázek

Jak dlouho jsi na Hog? 

Na Hogu vegetuji třetím školním rokem - po mudlovsku 18 měsíců.


Tvé záliby? 

Zálib je hodně, ale v poslední době nemám moc čas. Jsem aktivním sběratelem HP věci, takže prolézám různé aukce, bazary a když jsou penízky, tak nakupuji. Ráda se koukám na filmy (komedie, fantasy) a pracuji na počítači (nejen Hog, ale i různé blogy apod.). V zimě ujíždím na lyžích - jsem aktivní amatér, takže většinu víkendů jsem na horách. A v neposlední řadě jsou mojí zálibou nemoce =D - za poslední dva roky se z nás staly kamarádky.


Co ráda čteš? 

Jednoznačně fantasy - HP, Odkaz dračích jezdců, Lotr atd. Z klasické literatury dávám přednost psychologické próze a historické próze.


Jakých článků se od tebe mohou čtenáři dočkat? (Tedy co ráda píšeš?) 

Všehochuť. Psala jsem reportáže, rozhovory, povídky i video-záznamy. V současné době se věnuji rubrice Na pokračování - příběhy Očese Mydlinky, ale nezanevřela jsem na nic. =)


Tvůj oblíbený spisovatel? 

J.K.Rowlingová, J.R.R.Tolkien, C.S.Lewis, Jaroslav Havlíček, Oldřich Daněk, Charles Dickens.


Tvá oblíbená kniha? 

Harry Potter a vězeň z Azkabanu, Pán Prstenů: Dvě věže, Neviditelný, Vánoční koleda, Vražda v Olomouci, Pán Much.


Tvůj oblíbený časopis na Hog mimo LT? 

Konkurenčním časopisům moc nefandím, ale občas si přečtu DV.


Tvůj oblíbený redaktor z Hog mimo LT? 

Články profesora Orionise bývají zajímavé. =)


Tvůj oblíbený redaktor a článek z LT? 

Žádný autor z LT není můj oblíbený, protože si myslím, že všichni tu jsou nadanými redaktory a když chtějí, dokáží ze sebe vymáčknout to nejlepší. Takže si ráda čtu všechny články. A ohledně článků... reportáž šéftlapky z ostravské kouzelnické zoo.

Stephanie de Morney - Oddělení vysmátého řízečku

Datum 27.06.2010
Vložil Niane
Titulek Ty!!!

Prosím tě, redaktorko, vzala jsem to z té police tam vzadu! Copak to nevidíš? =D

Mimochodem, hele, jestli bys náhodou nemohla... +natočí se ke Stephi zády+ Tady vzadu na krku, mě to tak jako pne, vidíš? Občas mi tam hvízdne, nevíš, co s tím?

Datum 27.06.2010
Vložil Stephi
Titulek Re: Ty!!!

Drahá, to si musíš povolit ten šátek, co máš na krku a pak to pnout přestane! =D Mimochodem, jsem oddělení vysmátého řízečku nebo leča? =D

Datum 27.06.2010
Vložil Niane
Titulek Re: Re: Ty!!!

Páááni, chybička se vloudila... čím to bude? Že bych to svedla na ten šátek?:-D Nechám tam obé, aby všichni viděli, že i šéftlapka bývá nepozorná. :-D

Datum 26.06.2010
Vložil Stephi
Titulek Já??

Já a sarkastický humor? Šéftlapko, kde jsi to vzala?! =D

Ovšem na nemoce jsem machr. Lékař bez titulu - poradím i běz vydřidušského poplatku 30,-. =D

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode