Nebelvír má královnu!

13.07.2010 22:53

Včera, to je 12. července 2010, byla v dopoledních hodinách zvolena novou kolejní ředitelkou Nebelvíru paní profesorka MgM. Betelgeuse Orionis. Třikrát sláva!

Sláva! Sláva! Sláva!

Ať žije! +redaktoři si přiťuknou na zdraví paní profesorky+

 

 

Na začátku letošního školního roku pan profesor Ladard Papulka oznámil své koleji, že hodlá složit post kolejního ředitele, a to z časových důvodů. Nikoho to celkem nevzrušilo - protože všichni, co jsme byli v koleji již nějakou dobu, jsme těchto podobných prohlášení zažili více. Nejpíše to bude tím, že profesor Papulka zastává názor ,,Opakování - matka moudrosti.".


Možná i z toho důvodu nám stejný fakt zopakoval i v polovině školního roku. Všichni, co jsou jakkoli spjati s rudozlatou kolejí, začali hrát tichou poštu. ,,Kdo bude nový kolejní ředitel?" ,,Jak se takový kolejní ředitel vlastně jmenuje?" ,,A kdy nového kolejního budeme mít?"


Šuškanda brzy polevila a nahradilo ji hlasité spekulování. Netrvalo dlouho a kolej uspořádala anketu o několika otázkách, aby zjistila, jak si studenti kolejního ředitele či ředitelku představují a koho by vlastně na tomto postu viděli. Merlin k nám byl milostiv, poněvadž ta, která o polovinu hlasů porazila ostatní kandidáty, je právě Betelgeuse Orionis. Je to ona a nikdo jiný, kterou si Nebelvír přál vidět ve svém vedení. Nyní tedy přišlo netrpělivé čekání na to, jak pan ředitel rozhodne. Většina nebelvírských studentů odcházela natěšena na závěrečnou slavnost u příležitosti konce školního roku nejen kvůli vyhraným pohárům, ale i kvůli možnosti nového zvolení. Ten večer jsme se však nedočkali.


12. 7. se pro nás stalo významným dnem. Oblíbeného profesora Papulku vystřídala oblíbená profesorka Orionis. Bylo to rychlé a mile překvapivé. Kolej začala jásat a chystat kolejní místnost k návratu bývalé červené studentky. Ta o několik hodin později skutečně dorazila z Ministerstva kouzel, kde byla oficiálně jmenovaná do funkce.


Jak krásné bylo, když vběhla do kolejní místnosti věže a se slzami v očích nasávala atmosféru toho všeho, co tak dobře zná ze svých studentských let! Ten večer byl nádherně dlouhý a celá kolej si jej užila. Paní profesorka si ještě stihla odskočit k OVCím a pak už byla jen naše.


Později večer, když se kolejní místnost trochu vylidnila a vzduch začal být chladnější a dýchatelný, usedly jsme já a Stevie de Morney u nohou profesorčina ředitelského křesla v kolejní místnosti a paní profesorku jsme vyzpovídaly.

 

Co jste cítila, když na konci zimy dnes již bývalý kolejní Papulka oznámil svůj odchod z postu kolejního ředitele? (P. S. - bratrovy použité ponožky se nepočítají!)

No, upřímně, vzhledem k tomu, že jsem to slyšela už i loni v zimě, tak jsem nic zajímavého necítila. Říkala jsem si, že dokud to neuvidím bílé na černém na hlavní stránce, tak to řešit nebudu...

 

+Niane se rozesměje a zdvihne palec, Stevie zapisuje odpověď+

 

Kdy Vás poprvé napadlo, že byste o tuto funkci stála? Bylo to ihned, nebo až později?

Ihned po čem? +usměje se+ Ani nevím, nejde tu ani tak o funkci jako o návrat do Nebelvíru. Ten jsem si přála asi tak od loňského října? Nejdřív to bylo jen takové malé přání, ale jak měsíce plynuly, bylo to přání větší a větší. A je jasné, že v mém věku jiná cesta než skrze funkci kolejního nevede, to nebyl nějaký „nápad“, jen logické východisko. Takže prostě nemůžu říct „napadlo mě to v tomto okamžiku“ - protože to nebyl okamžik. +pokýve hlavou a sama sebe tak utvrdí v odpovědi+

 

Jistě jste věděla o probíhající anketě, jak jste tento krok vnímala? Je to podle Vás něco, do čeho studentům koleje nic není nebo to vnímáte naopak?

Ne, naopak, já myslím, že jedině studentům dané koleje do toho něco je. Jistě, asi to není pěkné z hlediska rpg (a ne, nehodlám vymýšlet způsob, jak to v rpg zdůvodnit), jistě, v mudlovském světě studenti také nemají šanci určit, kdo bude jejich ředitel – ale tady právě nejsme v mudlovském světě a vzhledem k tomu, jaký dopad na studenty kvality jejich kolejního mají, je jedině správné, že se jich někdo na názor zeptal. A předpokládám, že i ohlížel, nemyslím, že by se pan ředitel pro mě rozhodl jen pro mé pěkné oči. +zamrká a my pukneme štěstí+

 

+deset minut pauza v rozhovoru, kolejní ředitelka dává děvčata puklá na cucky dohromady+

 

Když už bylo jisté, že profesor Papulka skutečně odstupuje a volba nového kolejního či kolejní byla na spadnutí, jak jste to vnímala? Byla jste napnutá, nervózní, klidná, smířená - co se ve Vás dělo? Popřípadě - jaké jste si dávala šance? (P. S. - Sportku? Šťastných 10?)

No, jistěže jsem byla nervózní. Můj návrat do koleje visel na vlásku a jistěže jsem doufala, že to vyjde, a zároveň se bála, že to nevyjde. Ano, jsem sobecká a v tomto ohledu jsem prostě opravdu myslela jen na sebe a na svou budoucnost na Hog. Ale šance jsem si dávala minimální, vlastně tak nějak pořád nemůžu uvěřit tomu, že bylo dovoleno, aby některý z Orionisů (co víc - „Filiusův stín“) získal Nebelvír.

 

Dojmy v momentě, kdy Vám byla ředitelem školy sdělena tato novinka? Věděla jste to ohodně dřív, než se informace stala oficiální?

Ne, dozvěděla jsem se to dnes ráno, když mi Fil poslal zprávu, že jsem kolejní. Pan ředitel mi sice psal už včera, ale já jsem taková nechápavá, myslela jsem, že se mě ptá jen na názor. A dojmy jsem měla takové... nemohla jsem se přestat usmívat, až mi milá slečna na obědě v kantýně dala dvojitou porci, protože si myslela, že jsem tak nadšená z bramborové kaše.

 

Jaké jsou první dojmy z Vaší nové koleje? Co je jinak, co je stejné? Co se budete muset naučit?

Všechno tam je stejné, řekla bych. Mám dokonce i svůj pokoj, který jsem loni s takovým pláčem opouštěla. Jen je trochu jinak uspořádaná zasedačka, ale je to přehledné, takže s tím nemám problém. Naučit se tedy budu muset asi jen to, jak být kolejní ředitelkou – takový „malý“ úkol. +znova smích, tentokrát trojitý+

 

Jaké jsou Vaše nejbližší plány? Chystáte se něco v koleji zásadně změnit, například některé ze stávajících nepsaných pravidel? Bude na prázdniny vyměněno vedení nebo tento krok máte naplánovaný až na začátek příštího roku?

Jistěže bude vedení vyměněno. Slečna Aváček složila OVCE a nemyslím, že by bylo vhodné, aby dál ve funkci setrvávala. Navíc má nárok na zasloužené prázdniny po takovém učení. Jinak co se týče plánů... pár jich do začátku mám, další se předpokládám vyvrbí další činností. Jde spíš o obecné principy – jako je zlepšení komunikace mezi studenty a kolejním ředitelem, zapojení kolejního do práce péček, aby vlastně byl opravdu čtvrtým členem vedení, v některých záležitostech nad primusem, v některých naopak pod ním – tak, aby byl pro kolej výsledek co nejlepší. Konkrétní plány zatím nemám, musím nejprve zjistit, co má kolej na léto naplánováno (má-li něco), podle toho se pak dál zařídíme. Já teď jen urychleně vyměním péčka, primus rozhodne, jestli změní zasedačku – aby se mohlo začít pracovat.

 

Co Vašemu úspěchu říká Váš partner Severus? (Vykouzlil aspoň kyselý úsměv?)

Ne, co vás nemá, ten se mi z toho úplně zjevil! +protočí oči a rozesměje se+

 

+Niane pukne znovu, tentokrát smíchy+

 

Dostala jste ke svému zvolení jistě mnoho dárků. Který Vás potěšil nejvíce?

Kytice růží od celé koleje. Ale i všechny ostatní květiny a dárečky byly skvělé, ani zdaleka jsem jich nečekala tolik, velice mě to dojalo.

 

Bylo mezi jistě upřímnými a srdečnými gratulacemi něco "smrdutého"? (Je či není něco shnilého ve světě kouzelnickém?)

Ne, to vůbec.

 

Hodláte se změnou svého postu změnit i šatník? (Kdo tuto změnu bude popřípadě dotovat?)

Ne, to by mě opravdu ani nenapadlo. +schová za záda katalog s novou kolekcí+

 

Když jste poprvé vešla do Nebelvíru jako kolejní ředitelka, které místo jste navštivila jako první? Které místo v koleji máte nejraději?

Úplně nejdřív jsem šla do kolejní místnosti, abych všechny pozdravila. A to je i místo, které mám nejraději...

 

Jaká byla reakce sourozenců Mintaky a Filiuse na Vaše zvolení?

Jsou velice rádi, moc mi to přáli. Zejména Filius puká blahem – předpokládám, že už má někde v životopisu zapsáno, že má za sestru „kolejní ředitelku“. +další výbuch smíchu+

 

Co byste vzkázala: 1) studentům Nebelvíru, 2) těm profesorům, kteří měli o kolej zájem, ale nebyli zvoleni, 3) ostatním kolejím a jejím ředitelům?

1) Budu se snažit vás nezklamat. Zdar a sílu!

2) Neklesejte na mysli, třeba poletím pryč rychleji než všichni předešlí.

3) Čtěte dál Lví tlapou (duchaplné, že?) +zacukají jí koutky+

 

Velmi! ;-))

 

Na závěr - Jaké bude Vaše motto pro nadcházející nebelvírský věk?

Ehm, no, já nemám moc ráda motta, takže opravdu nic fascinujícího vymyšleno nemám... Asi tedy použiju tu otřepanou frázi „Zdar a sílu Nebelvíru“ +nahodí výraz anděla v rudozlatém+

 

 

Ano, zdar a sílu! Věříme tomu, že s naší milou kolejní ředitelkou nastávají nové časy.

 

Touto větou však náš článek nekončí. Od nynějška budete zavaleni vzpomínkami na Betelgeuse Orionis z různých úhlů, dočkáte se rozhovorů s jejími blízkými i dálnými, anketami, průzkumy a zaručeně nepodloženými zprávami! Buďte s námi a vychutnávejte den co den nejdražší nebelvírskou delikatesu, zářivou hvězdu nebelvírského nebe, Betelgeuse Orionis!


Stevie de Morney, Niane z Libelusie

Nebelvír má královnu!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.
 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode