Kdo si píše, nezlobí..... ?!

03.08.2010 22:48

Jaké je nové zadání leporela?

Kouzelnické cestování! Co používáte k cestování? Košťata? Krby? Koberce? Přenášedla? Něco jiného? Pošlete nám kouzlofotku svého dopravního prostředku!

 

Jaké fotečky nám přišly?

Díky naší soutěži jsme odhalili, čím kouzelníci píší. Prozradíme to i vám: ledasčím. Posuďte sami:

 

Anne Diane Lear nám o svém psacím náčiní řekla: „Tak tohle je můj psací koutek. Po jednom strýci jsem zdědila onyxovou psací soupravu, kterou tvoří lampa, kalamář, pečetidlo, popelník, odsávačka inkoustu, stojánek na foto a hodiny. To vše teď zdobí psací stůl v mém pokoji, který jsem si předělala do trochu staromódnější podoby. Zelený brk jsem zakoupila v jednom francouzském klášteře. Musím ho namáčet, ale to mi nebrání v tom, abych jím psala dlouhatánské dopisy. Patřím totiž k těm několika ještě nevymřelým osobám, které pravidelně korespondují s kamarádkami. Vlastním asi 60 souprav dopisního papíru a některé si i sama vyrábím. Ve škole používám plnicí pero, protože nechci, aby se opakovala má nehoda s kalamářem, která se odehrála někdy ve čtvrté třídě. Propisky nesnáším a zůstávám věrná inkoustu. Mám ještě v plánu dát si vyrobit násadku na pečetidlo s mým monogramem. Pak už snad mým dopisům nebude nic chybět.“

 

Paní profesorka Anseiola Renine Ravenclaw nás potěšila hned třemi fotografiemi. Děkujeme!

 

Paní profesorka Betelgeuse Orionis nám způsobila šok: Pardon, ale já píšu všechno pouze a zásadně prostřednictvím tohoto…“ Ale čeho vlastně? Kde je ten brk?

 

Pan profesor Filius Orionis se svěřil: „Jde o jeden z mých, hm, speciálně upravených brků… Své o něm vědí ti studenti, kteří si u mě v kabinetu odpykávali školní trest, jistě poreferují více…“ Redakce čtenáře upozorňuje, že veškeré dohady o příbuzenském vztahu pana profesora a Dolores Umbridgeové mají racionální jádro a jsou zcela mylné.

 

Lilien Emity Meissed nás svými psacími potřebami přímo zavalila: „Komentář? No, nic mě nenapadá, snad jenom: Všechno, co mi v danou chvíli přišlo pod ruce. :-D“

 

Paní profesorka Mintaka Orionis spojuje psaní s malováním: „Co bych k tomu na vysvětlenou uvedla? Pastelky jsou vodou rozmyvatelné a jsou od mamky. Když mi je dala poprvé, měla jsem pocit, že se spletla, raději jsem chtěla tiskařské barvy nebo tempery. Ale nakonec jsem si je zamilovala. Tohle jsou už moje druhé… Bloček je vánoční dárek od kamarádky. A jak už tomu osud chtěl… Koupila jich asi šest, domnívala se, že jsou všechny stejné. Ale když jsme to pod stromečkem s ostatními kamarádkami rozbalovaly, zjistilo se, že jen ten můj je nelinkovaný. Proto jsem si ho začala výtvarně zpracovávat, brala jsem to jako jasné znamení vybízející k výtvarné činnosti.“

 

Sophia Glis Glisová nám o své sbírce písátek řekla následující slova: „.“ Konečně někdo, kdo se vyjadřuje vskutku stručně. +rozesměje se+

 

Stephanie de Morney přiznala svou mánii: „Psaní patří k mým oblíbeným činnostem a nakupování psacích potřeb je téměř posedlostí. Do papírnictví chodím s doprovoden, jinak jsem totiž schopná vyjít až za hodinu, obtěžkaná několika balíčky, ale o hromadu galeonků lehčí. Pro Lví tlapou jsem zvěčnila svá nej. Brk a inkoust – nepostradatelná věc každého pisálka, konkrétně se jedná o můj první brk. Dopisní papíry s Harry Potterem – pro fandy (i Fandy) věc nezbytná. V popředí vidíte můj červený deník od mé drahé sestry Isabelly. A posledním a zároveň nejdražším psacím pokladem je pero z Francie a ručně vyrobený penálek od drahé osoby, který mě denně doprovází na výuku. =)“

 

Jaké jsou výsledky?

Příspěvky madam Renine Ravenclaw bohužel dorazily až tehdy, kdy již probíhalo hodnotící řízení a rozhodnutí některých porotců již bylo učiněno. Proto je zde umisťujeme bohužel jen jako mimosoutěžní. Jelikož pan profesor Orionis se účastní všech soutěží ve Lví tlapou jen exhibičně a totéž platí pro Stephi jako členku redakce, rozhodovalo se mezi pěti příspěvky. Jako nejlepší všichni porotci bez výjimky ohodnotili písátka, která zaslala Anne Diane Lear. O další místa byl souboj velmi vyrovnaný, takže jsme se rozhodli ocenit všechny!

Gratulujeme, všichni hodnocení se mohou těšit na zasloužené ceny nejpozději v pátek večer ve svých sovincích!

 

Pro Lví tlapou

Nebelbrach Mechacha

Kdo si píše, nezlobí..... ?!

Datum 08.08.2010
Vložil Ane Diane
Titulek Díky :)

Téda, to bych neřekla, že vás můj koutek tak ohromí :) Děkuji za pochvaly a všem vřele doporučuji psaní dopisů. Jsou více osobní a - řekněme si po pravdě - třeba takový milostný e-mail nejde ani naparfémovat ani vyzdobit sušenými květinami a obrázky. Není nad brk a papír :)

Datum 09.08.2010
Vložil Niane
Titulek Re: Díky :)

+začne zuřivě ve své poště hledat milostný dopis+ Nic! Prostě nic! Asi vyhlásím soutěž o nejhezčí milostný dopis šéftlapce! Kdo pošle do konce prázdnin ten nejlepší, vyhraje... vyhraje.... vyhraje! :-DDDDD

Datum 18.08.2010
Vložil Jass
Titulek Re: Re: Díky :)

Šmerlin, milostný dopis, to je jako co? +valí bulvy+

Datum 06.08.2010
Vložil Niane
Titulek ZASLÁNÍ CEN

Ceny budou zaslány do neděle 8.8. Vznikla nám zácpa v sovinci, sovy se šprajcly a nechtějí lítat.... Za zpoždění se omlouváme, ceny doručíme hned, jak se sovy hnou.:-)

Datum 05.08.2010
Vložil Yasmin Mia
Titulek =)

Obvolám strejdy, jestli nemají taky speciální sadu na psaní dopisů. Jinak si budu muset taky pořídit speciální brk na mou korespondenci.

Datum 05.08.2010
Vložil Nebelbrach
Titulek Re: =)

Pokud nějakého strejdu, který má, najdeš, půjčíš mi ho? ;-)

Datum 04.08.2010
Vložil Bete
Titulek =)

Ano, slecna Anne Diane to ma proste dokonale! Zavidim ji! Take chci takoveho strycka =)))

Datum 04.08.2010
Vložil Nebelbrach
Titulek Re: =)

Já taky! :-)

Datum 05.08.2010
Vložil Jessamine
Titulek Re: Re: =)

a já taky! :) právě jsem se díky té fotce rozhodla, že začnu zase ručně psát dopisy. jenom nevím komu :D

Datum 05.08.2010
Vložil Niane
Titulek Re: Re: Re: =)

Jessie, mně!!!! :-D +moc ráda dostává a píše dopisy+

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode