Jasmína Archeryová - Oddělení slunných dálav

26.06.2010 18:52

Jasmí Archeryová, toho času dlouhodobě ve Španělsku, je nyní již studentkou jiné školy. Z důvodu přestěhování musela naši školu opustit. Přesto však se nehodlala jen tak vzdát svých původních zvyků a kontakt se školou obnovila alespoň skrze kolejní časopis. My jsme jí za to velmi vděční. Jasmí znáte především díky povídkám Elaisie, které všechny najdete na našich stránkách. Nicméně je Jasmína talentovaná mnoha jinými směry, proto se již brzy můžete těšit na Kouzelnické cestopisy a jiné. 

Jasmína je vedoucí Oddělení slunných dálav, s čím se na ni můžete obrátit?

- pokud nevíte, co si zabalit na cestu kolem světa

- chcete-li vědět, jak dlouho vám bude trvat cesta Tam a zase zpátky

- jste-li na rozpacích ohledně šíře vašeho vnitřního prostoru


Pár (mimo)literárních otázek na Jasmí:

 

Jak dlouho jsi na Hog? 

Když jsem byla nucena odejít z důvodu stěhování se do Španělska, byla jsem ve čtvrtém ročníku. 

 

Tvé záliby? 

Ráda se vznáším v imaginárních světech a pak jejich podobu sepisuju na papír (tzn. píšu povídky ;-)), mám ráda hudbu, hraju na zobcovou flétnu a zpívám a šíleně ráda čtu ;-) 

 

Co ráda čteš? 

Fantasy styl Tolkiena a Lewise.

 

Jakých článků se od tebe mohou čtenáři dočkat? (Tedy co ráda píšeš?) 

Hlavně sérii povídek z Elaisie a jinak úvahy, reportáže... prostě výplody mé choré mysli ;-)

 

Tvůj oblíbený spisovatel?

J.R.R.Tolkien.

 

Tvá oblíbená kniha? 

Jenom jedna?? Aspoň čtyři: Bible, Letopisy Narnie, Pán Prstenů, Hraničářův učeň.

 

Tvůj oblíbený časopis na Hog mimo LT?

Dost jsem sledovala a ještě sleduji Trimela a DV.

 

Tvůj oblíbený redaktor z Hog mimo LT? 

Eh.. Sophia Glis Glisová mě napadá jako první ;-) 

 

Můj oblíbený redaktor a článek z LT?

Zamilovala jsem si Očese, díky Stephi ;-)

 

Jasmína Archeryová - Oddělení slunných dálav

Datum 29.06.2010
Vložil Sophia
Titulek :)

-pýří se-
Jasmi, ach opravdu? To tedy srdečně zdravím a posílám nový výtisk Trimela:)
https://trimeles.blogspot.com

Datum 29.06.2010
Vložil Niane
Titulek Re: :)

Ten jsem si mimořádně užila! :-)

Datum 26.06.2010
Vložil Stephi
Titulek =))

Jasmi, nemáš zač. Přesto Očes není pouze "má zásluha". =) Doufám, že se ti nový díl bude líbit.

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode