„Famfrpál… mám ho často plné zuby“ – rozhovor s Jane Mooren od Anne Diane Lear

13.06.2010 11:07

Dnes zaostřím svůj brk na naši prefektku, střelkyni a nejaktivnější sběračku bodů, Jane Mooren! Krby jsou nažhaveny, bavit se budeme o všem možném, ale téma Sedmiboje vynecháme…

 

Jane, jsi známou tváří naší školy, ale v infu toho moc nemáš. Chráníš si své soukromí?

"Prázdnotou zející info v tomhle případě nijak nesouvisí s přehnanou úzkostlivostí ohledně soukromí… spíš je to tím, že jsem si ještě nenašla čas na to, abych po vymazání minulého infa napsala nějaké nové, a to staré se mi tam nechávat nechtělo, z té rozvleklé hámotiny by každého jen rozbolela hlava."

 

Jsi velmi aktivní studentka. Kolik času trávíš v naší škole a co na to mudlové?

"Času na Hogwarts trávím poměrně dost, ale o odhad na hodiny bych se radši ani nepokoušela, je to individuální, hlavně podle nálady. Mudlové se mi to zatím nijak nepokoušejí rozmluvit, pokouším se nezanedbávat ani mudlovskou, ani kouzelnickou část svého světa… a zatím se mi to myslím i celkem daří."

 

Za co nejvíc utrácíš?

"Za šaty, těch není nikdy dost… jen by to chtělo nějaký pořádný výprodej,anebo dát studentům předčasný důchod."

 

Nejoblíbenější hadřík? "Šatičky Šťastný Hallowen!"

Nejoblíbenější předmět? "Jednoznačně Prefektování a Primusování."

Barva? "Nepochybně červená."

Květina? "Asi kopretina, krásná a taková… jednoduchá."

Zvíře? "Kůň."

Profesor? "Filius."

Kniha? "Hostitel od Stephenie Meyerové."

Film? "Avatar od Jamese Camerona."

 

Zbožňuješ koně. Dokonce i z tvého sedmibojařského úkolu, kde krásně popisuješ setkání s jednorožcem v Zapovězeném lese, vyplývá, jak ráda máš tato stvoření. Co ty a koně v mudlovském životě?

"V mudlovském životě jsou pro mě koně opravdu hodně důležití, pravidelně za nimi docházím do jedné mudlovské stáje a snažím se s nimi trávit co nejvíce času… Mám mezi nimi samozřejmě své oblíbence, dokonce se mi podařilo najít kobylku, která je mi neuvěřitelně povahově podobná (podobné jsou hlavně naše zápory, ale nebudu je vyjmenovávat, bylo by to na dlouho). Jen na koně teď bohužel moc času nemám, škola mi je dovoluje tak dvakrát týdně, což je skoro málo."

 

Ještě mi něco řekni o famfrpálu. Jsi vášnivou hráčkou, excelentně létáš, jsi skvělá střelkyně, dobrá odrážečka. Je famfrpál to, co tě nejvíc baví?

"Popravdě, není. Baví mě tak první tři hodiny, a pak se zábava celkem vytratí, spíš nastoupí pocit provinilosti, že jsem toho mohla tolik udělat, zatímco jen klikám, počítám procenta a sleduji chat. Ale není to špatné odreagování, navíc se tam najde i kapka toho adrenalinu ve chvílích, kdy se projeví mé smolařské nadání a já se vesele a nedobrovolně vykopávám z postu, aniž bych o to stála, a pak mám nahnáno, abych stihla všechna procenta nahrabat. Po skončení sezóny jsem vždycky vyždímaná jako citron, ale po dalším týdnu už se mi po něm stýská. Můj vztah k famfrpálu je podobný jako k výuce. Mám ho často plné zuby, ale žít bez něj nemůžu."

 

 

To velmi dobře chápu.

Děkuji za rozhovor a přeji mnoho štěstí v Sedmiboji, na Hogu i v mudlovském světě.


 

„Famfrpál… mám ho často plné zuby“ – rozhovor s Jane Mooren od Anne Diane Lear

Datum 15.06.2010
Vložil jasmin
Titulek zjištění z věčných lovišť

my vyhráli famfrpál?? to moc gratuluju, mám vás všecky moc ráda lvíčci ;-)

Datum 19.06.2010
Vložil Nebelbrach
Titulek Re: zjištění z věčných lovišť

Jasmi, holka naše červená! Rád tě vidím!

Datum 23.06.2010
Vložil Niane
Titulek Re: zjištění z věčných lovišť

My všichni Tě rádi vidíme a těšíme se na novou Elasii!

Datum 13.06.2010
Vložil Bela Malrin
Titulek hm

+přemýšlí, co má "klikání" společného s hrou na košťatech..... možná slečna myslela "klekání" - před zápasem, kdy se hráči modlí ke Godrikovi za nejlepší možný výsledek+

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode