Belatris Nithelas Malrin - Oddělení Moodyho oka

01.07.2010 00:07

Paní profesorka je redaktorkou našeho kolejního časopisu již rok, polovinu času zastává funkci zástupkyně šéfredaktorky. Profesorku Malrinovou znáte především jako vyučující vážných oborů, jako je například Syrová magie či Bystrozorství - přípravný kurz. Zájem o tyto problematiky je znatelný i v její tvorbě, není tedy divu, že šéfuje oddělení Moodyho - tedy všudevidoucího - oka. 

Jednou jsem se paní profesorky zeptala, jestli chce, abychom jí pořídili repliku Moodyho oka - by její zrak byl bystřejší - a ona na to věcně: "Není třeba." A s pohledem pevně upřeným do mých očí, aniž by se podívala byť jen o píď stranou, vyčarovala plácačku a dobře mířenou ranou rozplácla komára, který seděl na zdi kdesi napravo za ní, kam rozhodně nemohla vidět. Ne, vážení, v přítomnosti téhle svérázné dámy nedělejte nic, co se příčí školnímu řádu! Raději si přečtěte některý z jejích článků: talent slečny zástupkyně jde napříč arzenálem schopností novinářů. Dočkáte se od ní všeho, počínaje povídkami, románem na pokračování, přes divadelní hru, reportáž, fejeton, rozhovor, až po drobné poznámky k zasmání.

S čím ji můžete navštívit?

- s pocitem strachu, že vás chce někdo zabít

- s drbem, že lord Voldemort je zpátky

- když nemáte názor, naučí vás jej mít


Pár (mimo)literárních otázek

Jak dlouho jste na Hog? 

Někdy mi to přijde, že snad už od Velkého třesku (znáte tu teorii o tom, jak o sebe práskly dva vypadlé pazuby pratáty Magika? Tak to je Velký třesk...). Přepočítáno na školní roky to však dělá... Přesně tolik, kolik jich uplynulo od léta 2006. 

 

Vaše záliby?

V posledních letech vystřídalo chytání černokněžníků, které bylo delší čas na první pozici, právě současné profesorování a věci s ním spojené. Krom toho ráda čtu, ale propadla jsem i některým mudlovským hrátkám – divadlu a pohyblivým obrázkům.

 

Co ráda čtete? 

Zkusím to zredukovat.... Ufff. Přestože jsem vybíravá, je toho moc až na hranici s příliš (i když dobré četby není nikdy příliš ;-)). Ráda čtu beletrii, ze které netečou proudem jednoduché slzy, ani z ní neodkapávají lžíce medu. Z fantasy si vybírám hodně pečlivě, poezii pomálu, ale o to víc si ji užívám.

 

Jakých článků se od vás mohou čtenáři dočkat? (Tedy co ráda píšete?) 

Nejradši mám povídky, to je nejspíš z mé článkografie vidět.

 

Váš oblíbený spisovatel? 

Ian McEwan, J.K.Rowling, Terry Pratchett, Lev Nikolajevič Tolstoj, Nikolaj Vasiljevič Gogol (jako dramatik), Anton Pavlovič Čechov, William Shakespeare, Georg Buchner, J.R.R. Tolkien, Gabriel Garcia Márquez, Arthur Rimbaud, J.H. Krchovský, Francois Villon, ó Merline, ty víš, že jsou jich stovky :-) Nebudu plýtvat pergamenem.

 

Vaše oblíbená kniha? 

Jen jedna?! Hm... Ať jsem v jakémkoliv rozpoložení, nikdy nesáhnu špatně snad jen v případě Harryho Pottera. Tam si najdu všechno.

 

Váš oblíbený časopis na Hog mimo LT? 

Čtu Žlutého Trimela.

 

Váš oblíbený redaktor z Hog mimo LT? 

Sophia Glis Glisová.

 

Váš oblíbený redaktor a článek z LT?

Jak mám určit nejoblíbenějšího z redaktorů, když já sama jsem redaktor? Logicky, svému vlastnímu vkusu nejlíp vycházím vstříc právě já, nemáte to tak taky? Z ostatních mám od každého ráda něco, nenajde se nikdo, od koho bych neměla ráda nic.

 

Belatris Nithelas Malrin - Oddělení Moodyho oka

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.
 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode